ترافیک سنگین دربزرگراه آزادی، کوثر و سه راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد امیر آذریان: هرکس برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند شهردار منطقه۸ مشهد: اجرای پروژه‌های عمرانی در اراضی پادگان، حاصل تعامل ارتش با مدیریت شهری است گلایه ساکنان محله مهرآباد مشهد از انسداد یک پُل تشکیل ۶ کمیته تخصصی برای استقبال از زائران دهه آخر صفر در مشهد آغاز عملیات اجرایی فاز یک بوستان ۲۵ هکتاری جهانشهر در مشهد + فیلم ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و میدان فلسطین در مشهد | فوت عابر پیاده در تصادف با کامیون (۳۱ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۱۰۹ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۳ خودروی متخلف توقیف شدند (۳۱ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهردار مشهدمقدس: سیاست مدیریت شهری توسعه مشهد به سمت شرق است

  • کد خبر: ۲۳۸۶۰۷
  • ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹
شهردار مشهدمقدس: سیاست مدیریت شهری توسعه مشهد به سمت شرق است
شهردار مشهدمقدس گفت: توجه ویژه به توسعه شهر مشهد به سمت شرق از سیاست‌های اصلی در سطح ملی و استان است؛ ما هم به این سمت حرکت می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف در مراسم بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد بر روی مسیل طرق در شهرک شهید باهنر و بهسازی دیواره و کف‌سازی مسیل طرق، با اشاره به این موضوع که امروز یکی از روز‌های خوب مشهد در محدوده محروم شهر است، اظهار کرد: مسلماً در ادامه حرکت به سوی عملیاتی‌کردن شعار «کار برای مردم» به‌عنوان اسم رمز کارگزاران توسط مقام معظم رهبری، در حال اقدام هستیم.

وی با بیان اینکه نگاه ویژه ما به حاشیه شهر است و هر خدمتی در حاشیه شهر، تأثیر خود را بر کل شهر می‌گذارد، افزود: رفاه عمومی، رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سطح شهر در حال انجام است، بیان کرد: کار‌های ویژه‌ای وجود دارد که به‌دلیل زمان‌بربودن آن‌‌ها، کسی به سراغشان نمی‌رود؛ اما باید آینده را ببینیم و در کنار کار‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت، به کار‌های بلندمدت نیز توجه کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم مدنظر مدیران ملی، مرکزیت حرم در شهر است که باید به آن توجه ویژه شود، گفت: این حرکت جزو سیاست‌های اصلی استان است و ما هم به این سمت حرکت می‌کنیم. شهرداری به کمک شورا، پروژه‌های مختلفی را در شرق شهر تعریف کرده است و باید به این سمت حرکت کنیم. 

شهردار مشهد ادامه داد: تاکنون در حاشیه شهر، تعداد زیادی از پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده و پروژه‌های زیادی کلنگ‌زنی شده است.

شهردار مشهد با اشاره به توجه ویژه به قشر جوان و نوجوان و ارتقای فرهنگ حاشیه در موضوعات مختلف، تصریح کرد: مجموعه آبی شهید قربانی بعد از هفت‌هشت سال بی‌توجهی، در این دوره افتتاح شد و مشابه این پروژه نیز در بولوار رسالت کلنگ‌زنی شده است.

وی ادامه داد: تعریض پل دهرود، کلنگ‌زنی کنارگذر شهید میرزایی در محدوده میدان‌بار نوغان و میدان امام‌حسین(ع)، آغاز عملیات اجرایی سطح سوم میدان فهمیده با دو چپ‌گرد که از معضلات ترافیکی است و آغاز عملیات اجرایی سطح سوم میدان خیام که آینده‌نگری برای توسعه کنارگذر پهنه شمالی است، از دیگرپروژه‌هایی است که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

قلندرشریف عنوان کرد: درراستای تأمین آب فضای سبز، سال گذشته، کلنگ پروژه بزرگی زده شد که در حال انجام است. یکی از موضوعات موردتأکید ما به شهردار منطقه، زیباسازی و ایمن‌سازی ورودی‌های مشهد است.

وی ادامه داد: از دیگراقدامات انجام‌شده می‌توان به بهسازی کال طرق اشاره کرد که خاکی و نامناسب بود و مانداب و بوی نامطبوع داشت که خوشبختانه دیواره‌سازی و زیباسازی آن انجام شد. همچنین پل نیز ناامن و کم‌عرض بود که تعریض و زیباسازی شد تا ایمنی و رضایتمندی شهروندان را به‌دنبال داشته باشد.

شهردار مشهد با اشاره به ضرورت طراحی اِلمان در میدان این پروژه، گفت: باید ورودی مناسب با شأن مردم که از سمت سرخس وارد مشهد می‌شوند، ایجاد شود تا مردم از ابتدای ورود حالشان خوش، ولایی و امام‌رضایی شوند.

قلندرشریف بیان کرد: اگر این پل احداث نمی‌شد، در زمان سیلاب سال جاری، پل قدیمی دچار مشکل شده و جاده سرخس به مشهد مسدود می‌شد که خوشبختانه پل در آن زمان به اتمام رسیده بود و مشکل آب‌گرفتگی‌اش خیلی زود حل شد.

وی افزود: این پل چندی قبل به اتمام رسید و قبل از افتتاح رسمی، به‌دلیل موضوعات مختلف، زیر بار ترافیکی رفت و مردم منتظر افتتاح رسمی نماندند و از آن استفاده کردند. ان‌شاءالله در سه‌راه فردوسی نیز پروژه خوبی اجرا خواهد شد. در پایان، امیدوارم خدمات ارائه‌شده شهرداری تحت حمایت شورا و نگاه ویژه و بلند استاندار و فرمانده قرار بگیرد و موجبات رضای حق را فراهم کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->